måndag 16 januari 2012

Svaren på frågestund! :D

Nu kommer svaren på frågestunden!
Imorgon kväll uppdaterar jag denna och nästa dag! :)

 Frågorna:
 Melinda Strömberg:
1. Hur många år är Duttan?
2. Hur länge har du haft henne?
3. Hur många dagar i veckan är du med Duttan?
4. Vad vill du bli när du blir stor?
5. Var kommer Duttan ifrån?


Svaren:
1. Duttan är 20 år och fyllde det 1 Januari! Men Duttan tror fortfarande att hon bara är 1! ;)
2. I sommar har jag haft henne i 3 år! :D
3.  Alla dagar i veckan träffar jag henne men jag rider henne 5-6 dagar!
4. Jag vet inte riktigt än! ;) Jag funderade på hästskötare i Tyskland men sen veterinär så jag vet inte :s
5. Hon är impoterad ifrån England men jag köpte henne från TjörnsRK  ! :)

 Det var frågorna och svaren!
Ha det gött så ses vi imon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar